ChibiLaura
Names Chibi or Laura. (Preferably Chibi)
Age: 19
Likes: Penguins
Dislikes: Thunderstorms

THIS IS MY COLLAB ACCOUNT!
If you want to view independent comics go here:
http://www.smackjeeves.com/profile.php?id=60767

Thank you! C:
  • Real Name
    Laura or Chibi
  • Age
    26
  • Gender
    Female
Send Message
awww! he's so cute!!! > w <
awww!!! he's sooo awesome looking! XD

I wanna hug him. C:
HOMG! HE'S SO CUTE!!!! ; A ;
I WANNA SNUGGLE HIMM!!! > u <
LMAO!!!
OZ OZ OZ OZ OZ OZ~~~~
He has such a fun nameee!!! C8
HOMG! ITS A DARKRAI!!!

LOL dood! he's so awesome looking! xD
LMAO!!!

THAT'S THE WORD I WAS LOOKING FORRR!!!

thanks Kurayami!!! 8D
LOOK OUT! SNORLAX HAS APPEARED! 8D
---
Type: Snorlax
Name: Elliot
Age: 17
Likes: eating, sleeping, classical music
Dislikes: being rudely awoken, being hungry

Bio:
Elliot is like most other snorlaxes... He loves eating and sleeping. But when he was turned into a human, he was in a state of shock and fell back asleep. And from then on...he has developed narcolepy... Asides that, he does love listening to music, perferably anything from the poke flute. And even though he likes to sleep a lot... he's actually very smart and will randomly blurt out intellegent facts... then falls right back asleep.
--

HOPE YOU GUYS LIKE HIM! CX
LOLOLOLOLOLOLOL
you guys make me laugh.
We actually know what ravers and DJ's do AND what look like.
We know our shiet.
Fine. he doesnt look like a raver. NOR does he look like a DJ.

you guys really dont go to clubs much dont you.
ppffftttt....
homg! this is epic win! xDD
LOOOL
Everytime I draw Aphrodites... "Gold Digger" by Kanye West always starts playing in my head... hahah xD

anyways... I'm really sorry if I made any of ur characters OC
especiall Zues.... i was trying to find a "perverted" character who would react in a ... "homb booobs" sort of fashion...
So i hope this is okay! ^^;;
nekky aphroditeszz!! xDDD

she would like looking at naked people.. xDD
all i gotta say is...

"I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIEE!!!"
LMAO soo funny xD
LOOOOOL
RAWR IM A DINOSAUR RAWR!! 8DDD
LMAO wooow xD
that just made my night/morning
lmao he's so cool! xD
him and aphrodites will get along juuuussttt fine... XDD
dayum!!!
i love ur style!!
and she's soo pretty looking too! >w<
ho shiz!
ares be sexxyy!! ;DDD
Aphrodites is gonna have fun with this guy xD
aww lol she's cuteee! >u<
oo la laa~~~ ;DDD
nice chest! xD
i can see some competition going on with her and aphrodites! xD this is gonna be funn!
lmao thanks!
i cant wait to start either! x33