User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Pfffff HeavyKitty doesn't know anything.
  • Real Name
    Emily
  • Gender
    Female
Send Message
HeavyKitty
August 2nd, 2011
COLOOOOOOORRSSSSSSSSSSS /faints

Luke is so cruel D: but... to be honest, Rasputin is a bit stupid for going back to him after being stabbed... But stupid in the good way! :D
I was listening to this and kept thinking of Ursule from this singing it... That deep, throaty voice could sound like a man or a woman singing it X3

edit: holy mother of derp I forgot the link http://www.youtube.com/watch?v=VyFVG4VfPmg
Alex is no ordinary yaoi prettyboy! Hot damn!

And lol "squish you in bed" ... He's not chubby, he's just fluffy! c:
Hahaha JURA NO DON'T EAT THE CANDY THAT DEFEATS THE PURPOSE OF WHY YOU ARE HERE

Hi Milk it's been a while since I've commented this is still pretty much one of my favorite comics on the whole damn internet :'D
LUBE AND CONDOMS?!

REALISTIC, PLAUSIBLE SEX?!

THAT'S IMPOSSIBRUUUU!

http://i54.tinypic.com/nyecgp.jpg
HeavyKitty
June 20th, 2011
Rasputin's scared and crying face

soo saaaad ;A;

I wanna hug hiiiimmm
Mind...

Blown...
Alain, still handsome as always, I see~

Oooh reading Draco's mail... Maybe a lady who has a crush on him? I can't see Alain as the jealous type, though...
I kind of really wanna punch Professor Sullivan...

I mean, he dates Alex but doesn't tell him that he's cheating on Alex and his wife (yeah, it's cheating on both parties) and they break up and then he's coming back onto Alex when he is still so unsure! What if he breaks Alex's heart again?!

GHFGHHGHFHGH he is such a player...
His face in the last panel is beautiful...
AHAHA "Sell him on eBay" oh my >w<

I'm glad Rasputin can recognize a rape face... otherwise he'd be in trouble :3
I love Luke~ glad we're seeing more of him in these pages~~~

and "brithis"? XD
HeavyKitty
April 29th, 2011
Eeeep, I wanna make Luke's face in the 4th panel my icon... Hehehe~
I LOVE HOW THEY ALL ASSOCIATE "CROCODILE FACE" WITH HERZ.

YES.
HeavyKitty
April 23rd, 2011
the faces.

OH GOSH THE FACES~ THEY KILL ME~

CUUUUTE
HeavyKitty
April 13th, 2011
I... I wanna touch Luke's hair.

That's all. TwT
HeavyKitty
April 3rd, 2011
lolol I love how they EXPLODE INTO THE ROOM~
OHMYGOSHYES~

Oh it's so silly and fabulous ;u; and and and Lady Gaga <3

Yay for comic relief from all the crazy Wolfram stuff going on! <3333
HeavyKitty
March 30th, 2011
Aaahhh this page is so cute... The banter between Luke and Rasputin is funny~

And the awkward silence X3

And those creepy girls O_o
HeavyKitty
February 24th, 2011
Yaaay I like this a lot already :D characters are great, art is wonderful as always

yay~